تبریک شیخ سلمان به ایران و ۳ تیم دیگر آسیایی راه‌یافته به جام جهانی

تبریک شیخ سلمان به ایران و ۳ تیم دیگر آسیایی راه‌یافته به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به چهار تیم آسیایی راه‌یافته به بیست‌و‌دومین دوره جام جهانی تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، با پایان یافتن بازی‌های دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، تیم‌های ایران، کره جنوبی، ژاپن و عربستان سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کردند و تیم‌های امارات و استرالیا نیز به‌عنوان تیم‌های سوم برتر دو گروه در دیدار پلی‌آف به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این بازی راهی پلی‌آف بین‌قاره‌ای شود و در آنجا با نماینده قاره آمریکای جنوبی مصاف خواهد کرد، به‌امید کسب سهمیه از این طریق.

شیخ‌سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار پیامی به تیم‌های آسیایی راه‌یافته به بیست‌و‌دومین دوره جام جهانی تبریک گفت. در پیام وی آمده است: «به‌نمایندگی از خانواده فوتبال آسیا، به چهار نماینده‌مان تبریک می‌گویم که ثبات قابل‌توجهی را از خود در شش ماه گذشتهِ مسابقات فشرده انتخابی برای تأیید جایگاه‌شان بین نخبگان جهان نشان دادند».

در بخش دیگری از پیام رئیس AFC می‌خوانید: «بهترین آرزوهای ما نیز برای مقامات قطر و کمیته عالی قطر برای تحویل و میراثی است که در بلندپروازی‌های آنها برای برگزاری بزرگترین جام جهانی تاریخ فوتبال هست که قرعه‌کشی رسمی‌اش در روز جمعه برگزار می‌شود و برای همه تیم‌های آسیایی‌مان آرزوی موفقیت داریم».

7655