دربی گیلان با تماشاگر شد

دربی گیلان با تماشاگر شد

پایگاه خبری فوتبالی-رقابت‌های لیگ دسته اول در هفته بیست و سوم قرار است امروز در شهرهای مختلف از جمله انزلی برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از مسابقات لیگ دسته اول، مصاف دو تیم ملوان و شهرداری آستارا خواهد بود که با توجه به شرایط حساس جدول و فاصله یک امتیازی ملوان و مس کرمان  این بازی از همیت بالایی برای شاگردان مازیار زارع برخوردار است.

تنها شکست ملوان در این فصل از مسابقات که در هفته بیست و دوم بازی ها برابر پارس جنوبی در جم رقم خورد موجب شد تیم مس کرمان به فاصله یک امتیازی ملوان برسد و حالا شاگردان مازیار زارع برای حفظ این موقعیت باید از این بازی به سلامت عبور کنند و سه امتیاز را به دست بیاورند.

 بازی رفت دو تیم در ورزشگاه سردار جنگل رشت هم با حواشی ای همراه بود. حضور تماشاگران تیم ملوان در استادیوم موجب ایجاد توقف در مسابقه شد و در نهای با خروج تماشاگران ملوان از ورزشگاه  بازی برگزار شد. اما اینبار باشگاه ملوان به طور رسمی اعلام کرده این بازی با حضور 30 درصدی تماشاگر برگزار می شود. در اطلاعیه باشگاه ملوان ذکر شده بلیط فروشی تنها به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی باشگاه امکان پذیر است و به هیچ وجه به صورت حضوری به تماشاگران بلیط فروخته نخواهد شد. هم چنین سایت باشگاه ملوان به تماشاگرانی که موفق به خرید بلیط این بازی شده اند تاکید کرده برای ورود به ورزشگاه حتما باید کارت ملی و کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند.

این بازی از ساعت 16:15 در استادیوم تختی انزلی سوت خواهد خورد و فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت هایی که همیشه در دربی های گیلان وجود داشته قضاوت آن را به وحید کاظمی داور مازنی سپرده است.  این برای اولین بار در فصل جاری است که مجوز حضور تماشاگر در بازی های لیگ یک صادر می شود. پیش تر تنها دو مسابقه استقلال در برابر نساجی و پرسپولیس در برابر صنعت نفت به همراه دربی پایتخت با حضور تماشاگر صادر شد و با این اعلام به نظر می رسد از این پس همه دیدارهای لیگ برتر و لیگ یک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

7655