با دبل ستاره منچستریونایتد پرتغال راهی جام جهانی شد؛ یاران زلاتان به قطر نرسیدند

با دبل ستاره منچستریونایتد پرتغال راهی جام جهانی شد؛ یاران زلاتان به قطر نرسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - دو دیدار پلی آف از رقابت های جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا برگزار شدند و بدین ترتیب تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده به رقابت های جام جهانی 2022 قطر از منطقه اروپا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی مقدونیه را که در دور قبل، شگفتی ساز شده بود و تیم ملی ایتالیا را حذف کرده بود، شکست دهد و بدین ترتیب راهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر شود. هر دو گل تیم ملی پرتغال را در این بازی برونو فرناندز به ثمر رساند تا بدین ترتیب تبدیل به قهرمان پرتغالی ها در شب صعود به جام جهانی شود. پاس گل اول پرتغال را کریستیانو رونالدو به برونو فرناندز داد تا بدین ترتیب با یک همکاری میان دو ستاره منچستر یونایتد این گل به ثمر برسد و یاران کریستیانو رونالدو بتوانند راهی جام جهانی شوند تا رونالدو آخرین جام جهانی خود را در قطر تجربه کند.

در دیگر بازی لهستان به مصاف تیم ملی سوئد رفت که این بازی را لهستان با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برد و راهی رقابت های جام جهانی شد تا یاران زلاتان ابراهیموویچ نتوانند به جام جهانی برسند. گل های این بازی را لواندوفسکی و زیلنسکی به ثمر رساندند تا بدین ترتیب روبرت لواندوفسکی هم در جام جهانی آینده حضور داشته باشد.

1470