عکس؛ پیاده‌روی رونالدو در کنار صمیمی‌ترین دوستش در تیم ملی پرتغال

عکس؛ پیاده‌روی رونالدو در کنار صمیمی‌ترین دوستش در تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال از ساعت 23:15 به وقت ایران به مصاف تیم ملی مقدونیه می رود و یک بازی حساس را در فینال رقابت های پلی آف جام جهانی در منطقه اروپا برگزار می کند و باید دید که یاران کریستیانو رونالدو در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، در اردوی تیم ملی پرتغال پیش از بازی مقابل مقدونیه، یک پیاده روی سبک در آخرین جلسه تمرینی برگزار شد تا بدین ترتیب پرتغالی ها برای بازی حساس خود مقابل مقدونیه آماده باشند.

کریستیانو رونالدو در این پیاده روی در کنار په په بود و با او قدم می زد. رونالدو و په په سال ها است که با هم رفاقت دارند و رفاقت آن ها فراتر از اردو های تیم ملی پرتغال است. آن ها در زمانی که در رئال مادرید هم حضور داشتند دو دوست صمیمی بودند و این رفاقت هنوز هم ادامه دارد و په په را می توان بهترین دوست رونالدو دانست.

اکنون در آستانه مهم ترین بازی تیم ملی پرتغال که تکلیف صعود یا عدم صعود پرتغالی ها به جام جهانی 2022 را مشخص می کند، رونالدو در کنار په په مشغول قدم زدن شد. جام جهانی پیش رو می تواند آخرین جام جهانی هر دوی آن ها باشد و به همین دلیل صعود پرتغال برای آن ها بسیار مهم است.

1470