شادی به سبک بیرانوند(عکس)

شادی به سبک بیرانوند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند در بازگشت به ترکیب تیم ملی، سوژه خوبی برای عکاسان حاضر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد رقم زد.

به گزارش فوتبالی، علی بیرو که بعد از بازی رفت مقابل لبنان جایش در ترکیب تیم ملی را به امیر عابدزاده داده بود، امروز روز چندان شلوغی را جلوی لبنان تجربه نکرد منتهی عکس‌العمل او به گل سردار آزمون، یکی از اتفاق‌های ویژه آخرین بازی تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بود.

بیرانوند بعد از گل آزمون، خودش را به جمع همبازیانش رساند و طوری بالای سر مجید حسینی پرید که از یکطرف همبازیانش را شوکه کرد و از طرف دیگر او می‌توانست مدافع میانی تیم ملی را از ناحیه گردن مصدوم کند.

آنطور که خبرگزاری ایسنا نوشته، احمد نوراللهی برای جلوگیری از مصدومیت ناشی از این خوشحالی عجیب بیرانوند به او تذکری داد تا دروازه‌بان تیم ملی به درون دروازه برگردد. اتفاقی که با دیدن صحنه آهسته شادی بازیکنان تیم ملی بعد از گل آزمون، متوجه آن می‌شویم.

این مدل شادی بیرانوند، فوتبالدوستان را یه یاد بهزاد غلامپور انداخت که عادت دارد بعد از گلهای استقلال – و قبل از آن تیمهای دیگر – به شکل ویژه‌ای، شادی کند.

1984