حاشیه بازی ایران و لبنان/ ممانعت از ورود بانوان بلیت‌به‌دست به ورزشگاه/ هواداران تیم ملی را بدرقه کردند

حاشیه بازی ایران و لبنان/ ممانعت از ورود بانوان بلیت‌به‌دست به ورزشگاه/ هواداران تیم ملی را بدرقه کردند

پایگاه خبری فوتبالی- تعدادی از هواداران خانم با وجود در اختیار داشتن بلیت تاکنون نتوانستند برای تماشای بازی ایران و لبنان وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، در شرایطی که دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در مقدماتی جام جهانی 2022 از ساعت 16 امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز می‌شود برخی هواداران تیم ملی از ساعتی قبل در مقابل این ورزشگاه تجمع کرده و منتظر بودند تا پس از باز شدن درب‌ها بتوانند وارد استادیوم شوند.

* در این میان برخی بانوان علاقه‌مند به تیم ملی هم که بلیت مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ تهیه کرده بودند در مقابل ورزشگاه حضور داشتند اما ممانعت از ورود آنها به استادیوم سبب اعتراض آنها شد.

* با توجه به باز شدن درب شرقی ورزشگاه از حدود ساعت یک برخی هواداران مرد توانستند وارد استادیوم‌ شوند اما هواداران خانم در خیابان نتوانسته اند مجور ورود را کسب کنند.

* بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی حدود ساعت 13:45 از هتل پردیسان محل اقامت خود در مشهد خارج شده و به سمت ورزشگاه رفتند. اتوبوس‌های تیم ملی در شرایطی از ورزشگاه بیرون آمد که حدود 100 نفر با تشویق بازیکنان و اعضای کادر فنی و عکس گرفتن از آنها تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به سوی فرودگاه بدرقه کردند.

*برخی هواداران هم با دراگان اسکوچیچ عکس یادگاری گرفتند.

6641