در اولین و آخرین باری که رونالدو مقابل مقدونیه قرار گرفت چه شد؟

در اولین و آخرین باری که رونالدو مقابل مقدونیه قرار گرفت چه شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال امشب (سه شنبه) از ساعت 23:15 به وقت ایران، به مصاف تیم ملی مقدونیه می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد چرا که این بازی یک بازی مهم و حیاتی برای تیم ملی پرتغال و همچنین فوق ستاره این تیم یعنی کریستیانو رونالدو است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال اکنون در یک قدمی صعود به جام جهانی 2022 قطر قرار دارد و برای اینکه بتواند به جام جهانی برسد باید تیم ملی مقدونیه را شکست دهد و از سد این تیم عبور کند. مقدونیه با شکست ایتالیا به فینال مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا رسید و بدین ترتیب نشان داد که نباید این تیم را دست کم گرفت.

تیم ملی پرتغال و مقدونیه تا پیش از این تنها یک بار به مصاف هم رفته اند که این اتفاق در 26 ماه مه سال 2012 میلادی رخ داده است و اکنون پس از حدود ده سال این دو تیم دوباره می خواهند به مصاف هم بروند.

در آن بازی که دوستانه بود، پرتغال و مقدونیه به تساوی بدون گل رسیدند و کریستیانو رونالدو 73 دقیقه بازی کرد و پس از آن تعویض شد. رونالدو در آن بازی با مصدومیتی جزئی هم مواجه شد و نتوانست دروازه مقدونیه را باز کند تا در نهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

1470