عکس بامزه‌ای که همسر مسی از پسرهایش منتشر کرد

عکس بامزه‌ای که همسر مسی از پسرهایش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین است چرا که آرژانتینی ها از ساعت 4 بامداد فردا (چهارشنبه) در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی اکوادور می روند.

به گزارش فوتبالی، صعود تیم ملی آرژانتین به رقابت های جام جهانی قطعی شده است و این بازی بیشتر حالت تشریفاتی دارد و به نظر می رسد که یاران لیونل مسی از این بازی ها برای هماهنگی بیشتر استفاده کنند.

اما همسر لیونل مسی یعنی آنتونلا روکوزو در این روز ها که لیونل مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین به سر می برد، در کنار فرزندانش است و اوقات بیشتری را صرف آن ها می کند و با آن ها به گردش و تفریح می رود.

همسر مسی به تازگی تصویری بامزه از سه پسرش یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو منتشر کرده و نوشته است:"خوشحالی شما، خوشحالی من نیز هست"

در این عکس می بینیم که ماتئو لباس پاریسن ژرمن و پسر کوچک مسی یعنی چیرو لباس تیم ملی آرژانتین را بر تن دارد و آن ها لباس های تیم های پدرشان را پوشیده اند. خود مسی هم همواره سعی می کند زمانی که در اردو نیست، سعی می کند اوقات خود را با بچه ها و خانواده اش سپری کند.

1470