هندبال ساحلی قهرمانی آسیا - تهران/ سرمربی تیم ملی هندبال ایران: مقابل قطر یک پیروزی تاریخی کسب کردیم

هندبال ساحلی قهرمانی آسیا - تهران/ سرمربی تیم ملی هندبال ایران: مقابل قطر یک پیروزی تاریخی کسب کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران پیروزی مقابل قطر را یک برد تاریخی و مهم عنوان کرد و از ماندن جام قهرمانی آسیا در ایران ابراز خرسندی نمود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۶ تیم از دوم فروردین در تهران آغاز و تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ پیگیری شد.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران دیدار پایانی خود در رقابتهای هندبال ساحلی را با پیروزی برابر قطر پشت سر گذاشت و قهرمان آسیا شد.

سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران پس از پیروزی تیمش در مقابل قطر گفت: تیم قطر به مدت ۱۰ سال طلای آسیا را کسب کرده و در ۵ دوره اخیر مسابقات هندبال ساحلی قهرمان بلامنازع آسیا بوده و علاوه بر اینها دارای دو عنوان سومی جهان است و تیم بسیار بزرگی است، اما امروز توانستیم مقابل این تیم قدرتمند به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: تیم هندبال ساحلی ایران زحمت‌های چندین ساله‌ی خود را با درایت فدراسیون هندبال، انجمن هندبال ساحلی و کلیه مربیان و زحمت کشان این رشته در خاک خود به دست آورد و خوشحالم که کاپ قهرمانی در ایران می‌ماند.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران با ابراز خرسندی از نتیجه بازی ادامه داد: مدت زمان تمرین ما بسیار کم بود، زیرا تعدادی از بازیکنان ما مشغول بازی در لیگ برتر و لیگ دسته یک بودند اما توانستیم تیم را به مسابقات برسانیم. قبل از شروع مسابقات ما دو بازی دوستانه با قطر داشته‌ایم و تیمی بود که ما توان پیروزی بر قطر در این مرحله از مسابقات را داریم.

افتخاری در پایان افزود: با توجه به کسب سهمیه جهانی، به طور حتم برای مسابقات ۳ ماه آینده باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

گفتنی است دو تیم برتر مسابقات بزرگسالان و دو تیم برتر مسابقات نوجوانان جواز حضور در مسابقات جهانی هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می‌شود را کسب کردند. هر دو تیم بزرگسالان و نوجوانان ایران سهیمه حضور در این رویداد را بدست آوردند.

6641