پست اینستاگرامی رونالدو پیش از بازی حساس مقابل مقدونیه

پست اینستاگرامی رونالدو پیش از بازی حساس مقابل مقدونیه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال امشب (سه شنبه) از ساعت 23:15 به مصاف تیم ملی مقدونیه می رود و بازی حساسی را برگزار خواهد کرد چرا که این بازی یکی از فینال های پلی آف جام جهانی در منطقه اروپا است و باید دید که در نهایت یاران کریستیانو رونالدو می توانند راهی جام جهانی شوند یا آن ها هم مثل تیم ملی ایتالیا اسیر شگفتی سازی مقدونیه خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال به عنوان کاپیتان پرتغالی ها همواره سعی کرده که به هم تیمی هایش انگیزه بدهد و آن ها را برای پیروزی و موفقیت در بازی ها تهییج کند. اکنون رونالدو پیش از بازی حساس مقابل مقدونیه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از عزم جزم پرتغالی ها برای پیروزی در این بازی و صعود به جام جهانی پرده برداشته است.

رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با منتشر کردن عکسی از آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی مقابل مقدونیه نوشته است:"ملت شجاع و جاودانه، همه با هم یک‌صدا، پرتغال قدرتمند!"

صعود به این جام جهانی برای کریستیانو رونالدو مسئله ای مهم و حیاتی به حساب می آید چرا که جام جهانی قطر می تواند آخرین حضور کریستیانو رونالدو در جام های جهانی باشد.

1470