افراطی‌های نزدیک به پوتین باعث مسمومیت آبراموویچ شدند!

افراطی‌های نزدیک به پوتین باعث مسمومیت آبراموویچ شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - برخی از سیاستمداران افراطی نزدیک به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قصد مسموم کردن آبراموویچ و هیئت حاضر در مذاکرات صلح روسیه و اوکراین را داشته اند!

به گزارش فوتبالی، وال استریت ژورنال گزارش داده است که برخی از اعضای حاضر در مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین علائمی مشابه مسمومیت را داشته اند که به نظر می رسد که برخی افراطی های نزدیک به پوتین که قصد خراب کردن مذاکرات را داشته اند، به دنبال مسموم کردن مالک باشگاه چلسی و کل حاضران در جلسه بوده اند. آبراموویچ هنوز تملک باشگاه چلسی را به عهده دارد هر چند که به نظر می رسد که در هفته های آینده این باشگاه را خواهد فروخت.

آبراموویچ به همراه دو تا از اعضای هیئت اوکراینی دچار علائمی نظیر قرمز شدن چشم، تاول زدن پوست صورت و دست و آبریزش مداوم از چشم شده اند. مذاکره کنندگان معتقدند که برخی افراطی های مسکو عامل این کار بوده اند که به نظر می رسد که عوامل شیمیایی، بیولوژیکی یا رادیو اکتیو در این مسمومیت نقش داشته اند. البته زلنسکی نیز در این مذاکرات حضور داشته است اما به نظر می رسد که تلاش افراطی های حامی پوتین در مسموم کردن وی ناکام بوده است.

به نظر می رسد که هر چند که دولت بریتانیا موضع به شدت سختی را علیه آبراموویچ گرفت و این تاجر روس را وادار کرد که باشگاهش را بفروشد، اما رابطه این تاجر با دولت پوتین اصلا خوب نیست و به همین خاطر حاضر بودند که او را مسموم و فدا کنند تا بتوانند باعث مسمومیت رئیس جمهور اوکراین شوند هر چند که تلاش هایشان نتیجه ای نداشته است!

4125