اقدام زشت بازیکنان ایتالیا؛ رختکن کثیف پالرمو در شب فاجعه

اقدام زشت بازیکنان ایتالیا؛ رختکن کثیف پالرمو در شب فاجعه

پایگاه خبری فوتبالی - شکست ایتالیا در مقابل مقدونیه یک شکست تاریخی و به شدت تحقیرآمیز بود اما لاجوردی پوشان یک شب جنجالی دیگر را هم تجربه کردند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا ویدیویی از ورزشگاه رنزو باربرا یعنی ورزشگاه اختصاصی باشگاه پالرمو وایرال شده که کثیفی رختکن به شدت مورد توجه قرار گرفته است چرا که به نظر می رسد که بازیکنان و کادر فنی ایتالیا از شدت خشم حاضر نشده اند که نظافت را در رختکن رعایت کنند. در حقیقت کاغذها، باقی مانده های غذا و آشغال ها در هر گوشه ای دیده می شوند و حتی در سرویس های بهداشتی سیگار انداخته شده بود.

نشریه کوریره دلاسرا به شدت از بازیکنان ایتالیا به خاطر کثیف کردن رختکن انتقاد کرده  خطاب به انها نوشته است:"این کمترین چیز است که از آنها انتظار داشته باشیم که در شبی شرم آور و ناراحت کننده، به ورزشگاه پالرمو گند نزنند. آنها باید احترام را نگه می داشتند. نزاکت چند سانتی متر عقب تر از فوتبال قرار دارد اما بازیکنان ایتالیا از هر دو لحاظ مشکل داشتند. در انتظار جام جهانی بعدی، چهار سال فرصت دارند تا درس بگیرند."

البته لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیا روز دوشنبه از باشگاه پالرمو به خاطر بلایی که بازیکنان ایتالیا به رختکن این تیم دسته دومی آوردند، عذرخواهی کرد. وی گفت:" به خاطر اتفاقی که در رختکن پالرمو رخ داد، عذرخواهی می کنیم اما باید دفعه بعد بیشتر احتیاط کنیم. خخیلی ناراحت هستیم و باید به این جزئیات توجه  کنیم."

4125