ملی پوش فوتسال زنان: سال خوبی را سپری نکردیم

ملی پوش فوتسال زنان: سال خوبی را سپری نکردیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم ملی فوتسال زنان گفت: هیج اتفاق خوبی برای فوتسال زنان در ۱۴۰۰ رخ نداد و امیدوارم امسال شرایط بهتری را تجربه کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، نسترن مقیمی اظهار داشت: در این یکسال هیچ اتفاق خاصی در فوتسال نیفتاد تا بفهمیم چه خبر است. نه فقط سال گذشته بلکه این سه سال اخیر برای فوتسال خوب نبود.

وی افزود: زمانی حال تیم ملی فوتسال زنان را خوب می بینم که شرایط از همه نظر خوب باشد و بازیکنان قدیمی و شایسته سر جای خود بازی کنند و تیم ملی کادر فنی تمام عیاری داشته باشد.

ملی پوش فوتسال زنان عنوان کرد: در دیدار با روسیه نزد مدیر فنی تیم ملی گله کردم که چرا شهره موسوی نباید بازی های ما را ببیند. باید توجه فدراسیون به فوتسال زنان بیشتر شود.

مقیمی اضافه کرد: در دیدار با روسیه هر دو بازی را باختیم. هر چند در بازی دوم بهتر بودیم.  در دیدار اول برابر روسیه ۸۰ درصد تیم جزو اولین ها بودند که چنین بازی را تجربه می کردند و به یکباره برابر یک تیم قدرتمند ظاهر شدند و وقتی تنه به تنه روسیه شدند ناهماهنگ بودند.

وی ادامه داد: در واقع ۸۰ درصد شاکله تیم تغییر کرده بود و در اولین بازی شگفت زده شدیم و در دومین بازی هم من با دست مصدوم بازی کردم تا از حیثیت تیم دفاع کنم. در هر صورت فدراسیون زمان مناسبی برای دیدار با روسیه انتخاب نکرد.

ملی پوش فوتسال زنان یادآور شد: بخاطر دیدارهای دوستانه با روسیه بازی های لیگ برتر نیمه تمام باقی ماند و باید از فروردین ادامه آن انجام شود. لیگ فوتسال زنان در حالت عادی هم خسته کننده و طولانی شده بود. دیدار دوستانه روسیه با ایران پوئن مثبتی برای ما نداشت اما برای بازیکنان دیگر اولین تجربه و مناسب بود.

وی تلخ ترین اتفاق سال گذشته را چشم بستن یک سری از آدم های با قدرت بر روی حقایق دانست و گفت: فوتسال زنان در این سال اتفاق شیرینی نداشت.

مقیمی با اشاره به اینکه نظر هر مربی برای چینش تیم ملی فرق می کند، افزود: اگر اختیارات یک سرمربی را داشتم قدیمی های تیم ملی دعوت می کردم و در کنار آن جوانان شایسته را به تیم فرامی خواندم و اگر آن جوان از بازیکن با تجربه بهتر بود آن بازیکن باتجربه را کنار می گذاشتم.

وی ادامه داد: در کل این دو سال برای فوتسال زنان خوب نبود و خوشبین نیستم. حتی حضور مسابقات کافا هم در حدی نبود که روی آن حساب کنیم. تنها دیدار با ازبکستان خوب بود.

ملی پوش فوتسال زنان عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ را برای فوتسال زنان دوست نداشتم زیرا برخی از افراد واقعیت را نمی خواهند ببینند. همواره طرف حق هستم حتی اگر به ضررم باشد. امیدوارم شرایط تیم ملی در ۱۴۰۱ بهتر شود.

7474