صحبت‌های بااعتماد رونالدو پیش از دیدار حیاتی مقابل مقدونیه شمالی

صحبت‌های بااعتماد رونالدو پیش از دیدار حیاتی مقابل مقدونیه شمالی

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره تیم ملی پرتغال، به تمجید از مقدونیه شمالی پرداخت، اما معتقد است تیمشدر بهترین حالت خود می‌تواند هر تیمی را در جهان شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، یاران رونالدو در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف مقدماتی جام جهانی، آزمون سختی را مقابل ترکیه پشت سر گذاشتند و انتظار می‌رفت به مصاف ایتالیا بروند.

با این حال، مقدونیه شمالی با پیروزی غیرمنتظره مقابل تیم مل ایتالیا، آتزوری رو برای دومین بار پیاپی از حضور در جام جهانی محروم کرد. این موضوع به این معنی است، که مقدونیه شمالی روز سه‌شنبه حریف پرتغال در دیدار پایانی پلی‌آف خواهدبود و برنده این دیدار، مسافر قطر می‌شود.

پرتغال در دیدار فردا شب از امتیاز میزبانی برخوردار خواهدبود. با این حال، آنها باید مراقب مقدونیه شمالی باشند، که با خط دفاع منسجم خود ایتالیا را قربانی کرد.

رونالدو از حمایت هواداران در بازی قبلی مقابل ترکیه قدردانی کرد و توضیح داد که وقتی پرتغال روی فُرم است، می تواند هر حریفی را شکست دهد.

او پیش از بازی گفت: "این دیدار برای ما یک بازی حیاتی است. من از حمایت مطلق هوادارانمان در بازی قبلی قدردانی می‌کنم. مقدونیه شمالی بسیار سازمان‌یافته است. ما به آن‌ها احترام می گذاریم، اما اگر در بهترین سطح خود باشیم، می توانیم هر تیمی را در جهان شکست دهیم."

دیدار دو تیم پرتغال و مقدونیه شمالی، ساعت 23:15 سه‌شنبه در ورزشگاه دراگائو برگزار می‌شود. قضاوت این دیدار برعهده آنتونی تیلو انگلیسی است.

9719