هنوز خبری از بلیت فروشی ایران - لبنان نیست

هنوز خبری از بلیت فروشی ایران - لبنان نیست

پایگاه خبری فوتبالی-با وجود علاقه زیاد مردم برای خریداری بلیت بازی ایران و لبنان و اعلام قبلی برای آغاز فروش از ساعت ۱۲ امروز، هنوز خبری از بلیت فروشی نیست.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال ساعاتی قبل اعلام کرد که بلیت فروشی دیدار ایران و لبنان در مشهد، از ساعت ۱۲ امروز آغاز می‌شود اما هنوز خبری از این مسئله نیست و هجوم مردم به سایت بلیت فروشی، نشان از خالی بودن جایگاه و قسمت موردنظر برای خریداری بلیت دارد.

مراجعه بیش از حد مردم به سایت بلیت فروشی حتی این سایت را هم از دسترس خارج کرده و تا دقایقی قبل حدود ۴۰ هزار نفر به سایت معرفی شده از سوی این فدراسیون مراجعه کرده بودند که با مشکلاتی همراه بود.

فدراسیون فوتبال اعلام کرده با توجه به مصوبات ستاد کرونا امکان فروش بلیت تا سقف ظرفیت ٣٠ درصد ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس فراهم شده که معادل ۸ هزار بلیت برای این دیدار خواهد شد. با توجه به قیمت ۵۰ هزار تومانی که معادل یک چهارم تا یک دوم قیمت بلیت در تهران است و همینطور حضور مسافران و زائران زیاد در شهر مشهد، احتمالا تمام ظرفیت در نظر گرفته شده برای بازی به سرعت به فروش خواهد رفت.

7655