مهاجم سابق چلسی: رشفورد آمادگی لازم برای انتقال به آرسنال را ندارد

مهاجم سابق چلسی: رشفورد آمادگی لازم برای انتقال به آرسنال را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته تونی کاسکارینو، مهاجم سابق چلسی، مارکوس رشفورد آمادگی تبدیل شدن به مهاجم اصلی آرسنال را ندارد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که این بازیکن 24 ساله پس از ناامیدی از حضور منظم در ترکیب منچستریونایتد تحت هدایت رالف رانگنیک، درباره آینده خود در این باشگاه دچار تردید شده‌است.

گزارش‌ها در روزهای اخیر ادعا می‌کنند که آرسنال وضعیت رشفورد را در اولدترافورد بررسی می‌کند و آماده‌است تا برای انتقال او در تابستان اقدام کند.

اما کاسکارینو معتقد است رشفورد، که در این فصل 26 بازی انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده‌است، برای رهبری خط حمله آرسنال به‌اندازه کافی کارآمد نیست.

کاسکاریتو به talkSPORT، گفت: "برای اینکه یک مهاجم ذاتی باشید، باید خیلی خوب عمل کنید و این چیزی است که در طول مسیر یاد گرفتم و با گکذشت زمان در آن بهتر شدم. بنابراین مارکوس می تواند بهتر شود، زیرا دلیلی وجود ندارد که کسی نتواند پیشرفت کند."

او ادامه داد: "شما باید حریف را مجازات کنید، زیرا اگر به باشگاهی مانند آرسنال می‌روید، آنها به دنبال پیشرفت و تبدیل شدن به یک تیم اروپایی هستند. بنابراین شما باید در مقابل دروازه کارآمد باشید. من گاها شوخی می‌کردم و لاکازت را «فاقد تمام‌کنندگی» خطاب می‌کردم که کمی تُند است. زیرا فکر می‌کنم او بازیکن شایسته‌ای است، اما برای آرسنال به اندازه کافی گلزنی غریزی نیست. آنها به بازیکنی نیاز دارند که در مقابل دروازه، حریف رو تنبیه کند و من فکر نمی‌کنم مارکوس آماده انجام این کار در آرسنال باشد".

9719