تصویری که شایعات در مورد هافبک رئال مادرید را شدت بخشید

تصویری که شایعات در مورد هافبک رئال مادرید را شدت بخشید

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو آلارکون هافبک مالاگایی رئال مادرید از وقفه بازیهای ملی و روزهای استراحتی که انچلوتی در اختیارش قرار داده استفاده کرد تا به شهر فلورانس سفر کند که البته این سفر با شایعات زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، کسی نمی داند که آیا سفر ایسکو یک سفر ساده تفریحاتی بوده یا با هدف آشنا شدن با شهر تیم آینده اش این سفر را داشته است. در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد پیوستن ایسکو به فیورنتینا مطرح شده است و این تصویر به شایعات شدت بخشیده است.

بازیکن مالاگایی که تا ماه ژوئن با رئال مادرید قرارداد دارد، در تابستان پس از 9 سال از رئال مادرید جدا خواهد شد. فیورنتینا که فصل درخشانی را در سری آ داشته، هم تیمی سابق ایسکو یعنی اودریوزولا را هم در ترکیبش دارد و حالا می تواند یک رئالی سابق دیگر را هم به ترکیب خود اضافه کند.

ایسکو در سالهای اخیر اغلب در رئال نیمکت نشین بوده و کیفیت خوبی از خود ارائه نداده است و حالا می خواهد دوباره به روزهای خوبش برگردد. هافبک مالاگایی در این فصل چهارده بازی داشته که فقط در سه تایش فیکس بوده و دو گل زده است. سویا دیگر تیمی است که به عنوان مقصد آینده وی مطرح شده است.

4125