عکس؛ پرتاب سکه به سمت ستاره دانمارکی که مشکل قلبی داشت

عکس؛ پرتاب سکه به سمت ستاره دانمارکی که مشکل قلبی داشت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن در بازگشت به تیم ملی دانمارک در حالی که در پایان بازی در حال مصاحبه بود، با پرتاب سکه به سمت خودش از جانب یک هوادار مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، اریکسن 287 روز پس از مشکل قلبی خود در بازی فنلاند و دانمارک، بازگشتی احساسی را به تیم ملی کشورش داشت. اریکسن که بین دو نیمه وارد زمین شده بود، با تشویقی ایستاده از جانب هواداران مواجه شد.  اریکسن با اولین لمس توپ خود توانست گلزنی کند تا در بازی دوستانه دانمارک و هلند پایش به گلزنی باز شود.

اریکسن در این بازی در یوهان کرویف آرنا شوت دیگری هم زد که به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.  در پایان  بازی و در حالی که اریکسن در حال صحبت با خبرنگاران بود، یک نفر به سمتش سکه پرتاب کرد.  این سکه به بازوی ستاره برنتفورد برخورد کرد که اریکسن به مسیر حرکت آن نگاه کرد. 

اریکسن مجوز بازی کردن در لیگ ایتالیا را به دست نیاورد و بدین ترتیب از این تیم جدا شد و به برنتفورد ملحق شد. این بازیکن سی ساله قراردادی کوتاه مدت را با تیم انگلیسی به امضا رساند و حالا این فرصت را به دست آورده تا به تیم ملی کشورش هم برگردد تا مشخص شود که کاملا سلامتی خود را به دست اورده است و روزهای سخت را پشت سر گذاشته است.

4125