حمایت ماونت از کاپیتان چلسی پس از شکست ناامیدکننده ایتالیا

حمایت ماونت از کاپیتان چلسی پس از شکست ناامیدکننده ایتالیا

پس از شکست غیرمنتظره ایتالیا در پلی‌آف انتخابی جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی، میسون مانت از جورجینیو، هم‌تیمی خود در چلسی حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، آتزوری روز پنجشنبه با قبول شکست دردناک 1-0 مقابل شاگردان بلاگوجا میلوفسکی در ورزشگاه رنزو باربرا شهر پالرمو، برای دومین بار متوالی از صعود به جام جهانی بازماند. جورجینیو یکی از شش بازیکنی بود که پس از این شکست اردوی تیم را ترک کرد و در بازی دوستانه مقابل ترکیه حضور نخواهد داشت.

ماونت در صحبت با رسانه‌های باشگاه چلسی عنوان کرد که درباره این اتفاق هرگز با جورجینیو شوخی نخواهد کرد و از هم‌تیمی ایتالیایی خود در چلسی حمایت می‌کند.

هافبک تیم ملی انگلیس گفت: "همیشه اشاره می‌کنم که جورجی در گروه بسیار شوخ است، اما وقتی از اتفاقات بد در بازی‌های بزرگ برای ما صحبت می‌شود، بین ما چیزی جز احترام وجود ندارد.  بنابراین، من با او شوخی نمی‌کنم یا درباره اتفاقاتی که در ایتالیا افتاده است صحبتی نخواهم کرد. برای من سخت است که ببینم بازیکنی که در سه سال گذشته با او هم‌بازی بوده‌ام، چنین چیزی را تجربه کند. می‌دانید که کار برای رسیدن تا آن مرحله چقدر دشوار است، بنابراین تحمل چنین شکستی بسیار ناامیدکننده است."

ماونت ادامه داد: "من در واقع یک پیام کوچک به او فرستادم و گفتم «سرت را بالا نگه دار، تو یک فصل شگفت انگیز را پشت سر گذاشتی و امیدوارم بتوانیم این فصل را ادامه دهیم تا با هم جام‌های بیشتری را فتح کنیم»."

جورجینیو 30 ساله پس از شکست فاجعه‌بار در دیدار پلی‌آف انتخابی جام جهانی، مورد انتقاد طرفداران آتزوری قرار گرفت. بسیاری از هواداران فوتبال ایتالیا معتقدند دو پنالتی کلیدی جورجینیو مقابل سوئیس در مرحله گروهی، که هافبک چلسی هیچکدام را تبدیل به گل نکرد، عامل اصلی ناکامی آن‌ها در رسیدن به جام جهانی 2022 بوده‌است.

9719