اینسینیه، ایموبیله و جورجینیو، از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کنند؟

اینسینیه، ایموبیله و جورجینیو، از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن تیم ملی ایتالیا اردوی تیم را ترک کرده‌اند و این موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره خداحافظی آن‌ها از بازی‌های ملی را افزایش داده‌است.

به گزارش فوتبالی، لورنزو اینسینیه، چیرو ایموبیله و جورجینیو روز گذشته کمپ تمرینی ایتالیا را ترک کردند و نشانه های اولیه نشان می‌دهد که ممکن است اعلام بازنشستگی از بازی‌های ملی برای این سه‌بازیکن در پیش باشد.

این بازیکنان، در کنار مارکو وراتی، جانلوکا مانچینی و دومنیکو براردی، همگی توسط روبرتو مانچینی به منظور بازگشت به خانه به باشگاه های مربوطه خود، اجازه ترک اردوی آتزوری در کوورچیانو را دریافت کردند.

به نقل از کوریره دلواسپورت، تصمیم اینسینیه، ایموبیله و جورجینیو می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که پس از شکست فاجعه‌بار هفته گذشته در پلی آف جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی، هر سه در حال آماده شدن برای آویختن کفش‌های خود در تیم ملی ایتالیا هستند.

اینسینیه و جورجینیو هر دو در بازی‌های باشگاهی این فصل از بهترین فُرم خود برخوردار نبوده اند. ایموبیله نیز به‌وضوح بازیکن مناسبی برای تاکتیک‌های مانچینی نیست. این سه‌بازیکن پس از شکست مقابل مقدونیه شمالی، شدیدا مورد انتقاد قرار گرفتند.

هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده‌است، اما با توجه به اینکه تا مسابقات بزرگ احتمالی بعدی ایتالیا (یورو 2024) بیش از دو سال باقی مانده است، این احتمال وجود دارد که تغییر نسل آتزوری به‌زودی کلید بخورد.

9719