حمایت اسطوره فوتبال برزیل از نیمار/ کافو: او می‌تواند برنده توپ طلا باشد

حمایت اسطوره فوتبال برزیل از نیمار/ کافو: او می‌تواند برنده توپ طلا باشد

پایگاه خبری فوتبالی- اسطوره فوتبال برزیل برنده جام‌های جهانی 1994 و 2002، به حمایت از بازیکن 30 ساله تیم ملی کشورش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، کافو اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که نیمار می‌تواند برنده جایزه توپ طلا شود. این بازیکن 30 ساله در این فصل در پارک‌دوپرنس برای رسیدن به فرم مناسب خود همواره دچار مشکل بوده‌است.

کافو در گفتگو با Le Parisien، نیمار را به عنوان یکی از سه بازیکن برتر جهان معرفی کرد و گفت: "اینکه او را در چنین وضعیت ذهنی نامناسب ببینیم، واقعا ناراحت‌کننده است. او بازیکن بزرگی است، که حداقل برای من، هنوز هم فرصت بردن جایزه توپ طلا را دارد. او همچنان یکی از سه بازیکن برتر فوتبال جهان است."

کاپیتان سابق سلسائو افزود: "اما هرگز نباید فراموش کنید که از زمانی که او خیلی جوان بود فشار زیادی روی دوش او سنگینی کرده‌است. زمانی فرا می رسد که او کیفیت بازی او دچار اُفت می‌شود و به‌دلیل خستگی، از نظر بدنی اذیت می‌شود. این کاملاً منطقی است."

نیمار در 21 بازی این فصل برای پاریسن ژرمن فقط 5 گل زده است. در شکست تحقیرآمیز 3-1 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، که پیروزی 1-0 خانگی آن‌ها در دیدار رفت را بی‌ارزش کرد، نیمار یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان زمین بود و از عوامل اصلی حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.

9719