واکنش کریستین اریکسن به گلزنی در اولین حضور مجدد برای دانمارک

واکنش کریستین اریکسن به گلزنی در اولین حضور مجدد برای  دانمارک

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک خلاق تیم ملی دانمارک، تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین در بین دو نیمه موفق به گلزنی شد.

پایگاه خبری فوتبالی- کریستین اریکسن پس از یک بازگشت احساسی به تیم ملی دانمارک گفت که مفتخر است که نشان داد با وجود ایست قلبی در تابستان گذشته در یورو 2020، که او را برای مدت طولانی از میادین دور کرد، هنوز هم می‌تواند در سطح بالایی بازی کند.

اریکسن در دیدار دیشب مقابل هلند اولین حضور مجدد خود با پیراهن دانمارک پس از بازگشت به میادین فوتبال را تجربه کرد و تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین به‌عنوان بازیکن تعویضی، موفق به گلزنی شد.

او نشان داد که با هم تیمی های خود در تیم ملی احساس راحتی می‌کند و آماده کمک به تیم کشورش در جام جهانی 2022 است.

اریکسن به تلویزیون هلندی گفت: "خوشحال بودم که نشان دادم هنوز هم می‌توانم بازی کنم. احساس می کنم هرگز از تیم دور نبوده‌ام. بازگشت به تیم ملی کمی احساسی بود، اما در 10 سال گذشته به‌ندرت بازی‌ای را در تیم ملی کشورش از دست داده‌ام، بنابراین اینجا مانند عضوی از خانواده هستم."

او اضافه کرد: "من از سوی هواداران هلند مورد استقبال گرمی قرار گرفتم. من قبلاً در آژاکس برای چندسال اینجا بوده‌ام. مطمئناً آن‌ها من را می شناسند، اما با این وجود بازهم استقبال آن‌ها بسیار دلگرم‌کننده بود. خوشحال بودم که توپ به من رسید و البته، پایانی دوست داشتنی داشت. چنین شروع در بازگشت به فوتبال ملی، بهترین اتفاق بود. من مشتاق بازی در جام جهانی قطر هستم، اما بازی‌های زیادی در این بین وجود دارد و من روی آن‌ها متمرکز هستم."

یکی از حس خوب ترین داستان های فوتبال جهان، و حضور او در دانمارک گام مهمی در سفر او بود.

دیدار بعدی دانمارک روز سه‌شنبه مقابل صربستان خواهدبود، که می‌تواند اولین حضور مجدد اریکسن در ورزشگاه خانگی تیم ملی کشورش باشد.

9719