مهاجم منچستریونایتد هدف تعجب برانگیز آرسنال در نقل و انتقالات

مهاجم منچستریونایتد هدف تعجب برانگیز آرسنال در نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- توپچی‌ها قصد دارند در تابستان پیش‌رو مهاجم ناکام منچستریونایتد در این فصل را به‌خدمت گیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میرر، آرسنال قصد دارد در تابستان برای جذب مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد اقدام کند.

این بازیکن 24 ساله در این فصل روزهای دشواری را سپری کرده و برای ورود به ترکیب شیاطین سرخ با مشکل مواجه شده‌است. رشفورد در این فصل تنها 19 بازی در لیگ برتر انجام داده، که حاصل آن 4 گل و 2 پاس‌گل بوده‌است.

قرارداد رشفورد در اولدترافورد، تابستان 2023 به‌اتمام می‌رسد و عدم اطمینان او از وضعیت آینده‌اش در باشگاه ممکن است باعث جدایی او شود. شرایط نامناسب او در این فصل، این مهاجم انگلیسی را از لیست سه‌شیرها کنار گذاشته است. این درحالی‌است که او در سال‌های اخیر پای ثابت لیست تیم ملی کشورش بوده‌است.

مهاجم منچستریونایتد می‌تواند راه‌حلی کارگشا برای مشکل احتمالی آرسنال باشد. الکساندر لاکازت و اِدی انکتیا در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و درصورت عدم توافق طرفین، میکل آرتتا با مشکل فقدان مهاجم مرکزی در ترکیب تیمش روبرو خواهد شد. رشفورد می‌تواند هم در نوک خط‌حمله و هم در سمت چپ خط آتش توپچی‌ها انجام وظیفه کند.

این انتقال می‌تواند به نفع هردو طرف باشد. هم رشفورد از وضعیت نامشخص خود در منچستریونایتد رها می‌شود، هم آرسنال می‌تواند بازیکنی را به خط‌حمله خود بیافزاید که قابلیت بازی در چند پست را دارد.

البته گفتنی‌است، که خروج محصول آکادمی منچستریونایتد از این باشگاه، احتمالا وابسته به نظر مستقیم سرمربی آینده شیاطین سرخ خواهد بود.

9719