رئال مادرید مشتری جدید هافبک 24 ساله پرتغالی

رئال مادرید مشتری جدید هافبک 24 ساله پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید جدید مشتری هافبک لیل فرانسه است و قصد دارد برای به‌خدمت گرفتن او با سایر باشگاه‌های اروپایی رقابت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Fichajes، رئال مادرید وارد رقابت برای جذب رناتو سانچز شده است.

هافبک پرتغالی پس از پیوستن به لیل توانست مجددا ارزش‌های خود را به‌اثبات برساند. این بازیکن 24 ساله در قهرمانی فصل گذشته این باشگاه در لوشامپیونه، فرانسه نقش مهمی داشت. عملکرد او اکنون نظر صدرنشینان لالیگا را به‌خود جلب کرده‌است. او در 84 بازی برای قهرمان فرانسه در تمامی رقابت‌ها، 6 گل و 18 پاس‌گل به‌ثبت رسانده‌است.

کهکشانی‌ها در تابستان امسال به‌دنبال تقویت خط میانی خود هستند. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به‌دنبال بازیکنانی برای جایگزینی بلندمدت تونی کروس و لوکا مودریچ است. همچنین انتظار می‌رود که این سرمربی ایتالیایی در پایان فصل ایسکو و دنی سبایوس را به‌سمت درهای خروجی سانتیاگو برنابئو هدایت کند.

رهبران لالیگا اهداف متعددی برای این موضوع زیرنظر دارند، که رناتو سانچز نیز یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها است. با این حال، میلان، پاریسن ژرمن و منچسترسیتی نیز به این هافبک پرتغالی علاقه‌مند هستند.

رناتو سانچز که از زمان حضور در بنفیکا شناخته‌شد، دوران موفقی را در بایرن‌مونیخ سپری نکرد و علیرغم یک‌فصل حضور قرضی در سوانزی، نهایتا مجبور به ترک آلیانزآرنا شد. اما ترک مونیخ به مقصد لیل برای او خوش‌یمن بود و توانست بار دیگر کیفیت بالای خود را به‌نمایش بگذارد.

درصورت صعود پرتغال به جام جهانی 2022، علیرغم ترافیک بالا در خط‌هافبک این تیم رناتو سانچز یکی از بازیکنانی است که شانس دارد مسافر قطر شود.

9719