بازگشت احساسی اریکسن به تیم ملی با گلزنی در دیدار دوستانه

بازگشت احساسی اریکسن به تیم ملی با گلزنی در دیدار دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک باشگاه برنتفورد در اولین حضورش در تیم ملی دانمارک، پس از وقوع حمله قلبی در جریان مسابقات یورو 2020، موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن، ستاره تیم ملی دانمارک، بازگشت خود به بازی‌های ملی را با گلزنی مقابل هلند در دیداری دوستانه جشن گرفت.

بازیکن فعلی برنتفورد و سابق اینتر و تاتنهام، که در دقیقه 45 وارد میدان شد تا اولین بازی خود را از زمان ایست قبلی در جریان اولین بازی دانمارک در مسابقات جام ملت‌های اروپا 2020 انجام دهد، هنگام ورود به زمین مورد تشویق ایستاده حاضرین در ورزشگاه قرار گرفت.

کریستین اریکسن برای اثبات توانایی‌های خود زمان زیادی لازم نداشت و دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه هلند کرد. این دیدار نهایتا با پیروزی 4-2 هلند به‌اتمام رسید.

از آخرین حضور کریستین اریکسن در ترکیب تیم ملی دانمارک 9 ماه می‌گذشت. اریکسن پس از تجربه یک ایست قلبی در جریان دیدار تیم ملی کشورش مقابل فنلاند، ماه‌ها دور از میادین بود.

بازیکن سابق اینتر به دلیل مسائل پزشکی مربوط به فوتبال ایتالیا، مجبور به فسخ قرارداد با این باشگاه ایتالیایی شد.

اریکسن در ماه ژانویه به برنتفورد پیوست و توانست خود را به‌آرامی وارد ترکیب این تیم کند. اریکسن ابتدا در چند بازی دوستانه برای تیمش درخشید، تا نهایتا در دیدار مقابل نیوکاسل اولین حضور رسمی خود پس از مشکل قلبی پیش‌آمده را در دنیای فوتبال تجربه کرد.

9719