عکس؛ ملاقات مسی با «آخرین شماره 10»

عکس؛  ملاقات مسی با «آخرین شماره 10»

پایگاه خبری فوتبالی - خوان رومن ریکلمه یکی از تکنیکی ترین و متفاوت ترین بازیکنان تاریخ فوتبال آرژانتین بود که شاید عدم حضورش در باشگاه های بزرگ باعث شد تا فوتبالش چندان به چشم نیاید.

به گزارش فوتبالی، ریکلمه پیش از ظهور مسی یکی از جذاب ترین بازیکنان فوتبال آرژانتین بود. وی که در دوران فوتبالش لقب "آخرین شماره 10" را کسب کرده بود، مدتی در بارسلونا هم بازی کرد اما در آن زمان تیم کاتالان شهرت کنونی را نداشت و از طرفی ریکلمه در سه فصل در نیوکمپ فقط سی بازی داشت در حالی که اکثر دوران فوتبال خود را در تیم هایی نظیر ویارئال و بوکا جونیورز سپری کرد.

بزرگترین افتخار دوران فوتبال ریکلمه مربوط به کسب مدال طلای المپیک 2008 بود که البته در آن تورنمنت یکی از سهمیه های بزرگسال را پر کرده بود و در کنار ستارگانی نظیر مسی و آگوئرو بازی می کرد. ریکلمه تصویری از خودش در کنار لئو با پیراهن بوکا جونیورز منتشر کرده است. البته عکس دیگری نیز در صفحه اینستاگرام وی به چشم می خورد که لئاندرو پاردس و آنخل دی ماریا نیز در کنار این دو حضور دارند.

تیم ملی آرژانتین در آخرین بازی خود با گلهای مسی، دی ماریا و نیکولاس گونزالس با نتیجه سه بر صفر مقابل ونزوئلا پیروز شد تا به روند خوب شکست ناپذیری خود ادامه بدهد.

4125