دیدارهای دوستانه؛ پیروزی انگلستان و اسپانیا، توقف بلژیک مقابل ایرلند

دیدارهای دوستانه؛ پیروزی انگلستان و اسپانیا، توقف بلژیک مقابل ایرلند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های ملی بلژیک، انگلستان و اسپانیا، در دیدارهای تدارکی به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش فوتبالی، در بین دیدارهای پرتعداد دوستانه امروز، تیم‌های ملی بلژیک، انگلستان و اسپانیا، به‌ترتیب به‌مصاف جمهوری ایرلند، سوئیس و آلبانی رفتند.

در اولین دیدار امشب تیم ملی بلژیک، که در این اردو بسیاری از مهره‌های کلیدی خود را دراختیار ندارد، میهمان جمهوری ایرلند بود. این دیدار نهایتا با نتیجه 2-2 به‌پایان رسید. میشی باتشوایی و هانس واناکن گل‌های بلژیک را در این دیدار به‌ثمر رساندند.

در دیگر دیدار، دو تیم صعودکرده به جام جهانی قطر، انگلستان و سوئیس، به‌مصاف هم رفتند که با پیروزی 2-1 سه‌شیرها همراه بود.

در این دیدار که در ورزشگاه ومبلی برگزار شد، ابتدا بریل امبولو در دقیقه 22، روی پاس ژردان شقیری، با یک ضربه سر دروازه انگلستان را باز کرد.

لوک شاو در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول، لوک شاو پاس عرضی کانر گلگر را با یک شلیک سنگین وارد دروازه سوئیس کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 78، به‌دلیل برخورد توپ به دست فابیان شار، که داور پس از بازبینی صحنه متوجه آن شد، یک ضربه پنالتی به‌سود انگلیس اعلام شد. هری کین توپ را وارد درواره کرد، تا این دیدار با نتیجه 2-1 به‌نفع میزبان به‌اتمام برسد.

یکی از نکات قابل توجه این بازی، بنر جالبی بود که هواداران سوئیس با طعنه به حذف ایتالیا همراه خود به ورزشگاه آورده بودند. سوئیس در مرحله انتخابی جام جهانی هم‌گروه ایتالیا بود که توانست مستقیما به جام جهانی صعود کند. ایتالیا با شکست مقابل مقدونیه شمالی در مرحله پلی‌آف، از رسیدن به جام جهانی بازماند.

در بازی سوم نیز، تیم ملی اسپانیا میزبان آلبانی بود. نیمه اول این دیدار بدون گل به‌اتمام رسید. ماتادورها در دقیقه 75 توسط فران تورس به گل رسیدند. اما ده دقیقه بعد میرتو اوزونی کار را به تساوی کشاند. شاگردان لوییس انریکه در آستانه یک تساوی خانگی بودند، که دنی اولمو در آخرین دقایق بازی گل پیروزی‌بخش تیمش را به‌ثمر رساند تا اسپانیا این دیدار دوستانه خانگی را با پیروزی 2-1 پشت‌سر بگذارند.

9719