آنچلوتی و رئال مادرید به‌دنبال راهی برای خلاص شدن از 6 بازیکن مازاد

آنچلوتی و رئال مادرید به‌دنبال راهی برای خلاص شدن از 6 بازیکن مازاد

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید قصد دارد بازیکنانی که مورد نیاز نیستند، که عموما قراردادهای قابل‌توجهی نیز دارند، را به هرنحوی در پایان فصل کنار بگذارد.

طبق گزارش‌ها، رئال مادرید تمایل دارد شش بازیکن خود را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی کنار بگذارد. گرت بیل، مارسلو، ایسکو، ادن هازارد، ماریانو دیاز، لوکا یوویچ از زمان حضور کارلو آنچلوتی به‌عنوان سرمربی در ترکیب تیم جایی نداشته‌اند. قرارداد سه نفر اول در پایان فصل به‌اتمام خواهد رسید.

به نقل از آاس، آنچلوتی در تلاش است تا باشگاه‌های جدیدی را برای شش بازیکن ذکرشده پیدا کند تا بودجه مورد نیاز برای امضای قراردادهای مهم باشگاه در تابستان را جمع‌آوری کند. بیل و هازارد با 25 میلیون پوند در سال دو نفر از پردرآمدترین بازیکنان کهکشانی‌ها هستند.

بیل از فصل 20-2019 همواره درحاشیه و دور از ترکیب تیم بوده‌است. او فصل گذشته را به صورت قرضی در تاتنهام هاتسپر گذراند و در 34 بازی 16 گل به ثمر رساند. این بازیکن ولزی تابستان گذشته به سانتیاگوبرنابئو بازگشت و در این فصل تنها 5 بازی انجام داده است. به‌نظر می‌رسد که این وینگر 32 ساله تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

در همین حال، هازارد از زمان انتقال 100 میلیون یورویی خود از چلسی در سال 2019، دچار افت شدیدی شده‌است. او 65 بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داده و تنها 6 گل به ثمر رسانده است، که یکی از آن‌ها در 22 بازی حضورش در این فصل به‌ثمر رسیده‌است. طبق گزارش میرِر، آرسنال به این وینگر ملی‌پوش بلژیکی علاقه‌مند است.

لوکا یوویچ و ماریانو دیاز در تمام فصل مجموعا یک‌گل به‌ثمر رسانده‌اند. در حالی که باشگاه مشتاق فسخ قرارداد دیاز است، او از جدایی امتناع می‌کند. یوویچ نیز مورد توجه توپچی‌ها قرار دارد.

ایسکو به همین صورت، در این فصل فقط 14 بازی انجام داده‌است و در سیستم آنچلوتی جایی ندارد. مارسلو نیز، که چند فصلی‌است افت فاحشی را تجربه کرده، در پایان فصل سانتیاگوبرنابئو را ترک می‌کند. قرارداد هر دو بازیکن در تابستان پیش‌رو منقضی می‌شود.

9719