آغاز مذاکرات آرسنال برای انتخاب جانشین آرتتا در سال 2023

آغاز مذاکرات آرسنال برای انتخاب جانشین آرتتا در سال 2023

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال به‌خدمت گرفتن تیته، سرمربی برزیل، از سوی سران آرسنال به عنوان جایگزین میکل آرتتا در سال 2023 به‌گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و برای اولین بار از فصل 17-2016، شانس دارند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب‌کنند.

رابطه تیته با مدیر فنی آرسنال، ادو، می تواند در آینده نزدیک حضور او در شمال لندن را هموار کند.

به گفته اریک فاریا، روزنامه‌نگار گلوبو، ادو می‌خواهد تیته را به‌عنوان سرمربی بعدی آرسنال انتخاب کند و مذاکرات در حال انجام است.

فاریا گزارش داد: «در حال حاضر مذاکراتی برای  شروع کار تیته در فوتبال انگلیس در جریان است. برای کار در آرسنال او با ادو گاسپار کار کرد. قصد وجود دارد، مذاکرات آغاز شده است.»

تیته از سال 2016 هدایت تیم ملی برزیل را برعهده دارد، اما انتظار می‌رود که پس از جام جهانی امسال، فارغ از نتیجه‌ای که سلسائو در قطر خواهد گرفت، این سِمت را ترک کند.

گلوبو در گزارش دیگری ادعا می‌کند که برنامه‌ریزی‌ها برای حضور او روی نیمکت آرسنال از ابتدای فصل 2024-2023 خواهد بود.

ادو قبل از اینکه به اولین مدیرفنی تاریخ باشگاه آرسنال تبدیل شود، در کورینتیانس و تیم ملی برزیل با تیته همکاری داشته‌است.

آرتتا سال گذشته برای مدت کوتاهی گزینه هدایت بارسلونا بود. اکنون نیز گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که آرسنال آماده است تا قرارداد جدیدی را به سرمربی خود پیشنهاد دهد، تا او را به یکی از پردرآمدترین مربیان لیگ برتر تبدیل کند.

روزنامه سان در ماه فوریه گزارش داد،که این سرمربی اسپانیایی آماده امضای یک قرارداد جدید سه‌ساله است.

قرارداد فعلی آرتتا با توپچی‌ها در تابستان 2023 به‌پایان می‌رسد.

9719