دیدار دوستانه تیم ملی امید و نساجی در کمپ تیم‌های ملی

دیدار دوستانه تیم ملی امید و نساجی در کمپ تیم‌های ملی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم امید که دور جدید تمرینات آماده سازی خود را در کمپ تیم های ملی دنبال می کند فردا در یک مصاف دوستانه پذیرای تیم نساجی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این بازی در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد. هدف تیم امید آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند است که با حضور 16 تیم خرداد ماه برگزار می شود و تیم نساجی هم تمرینات آماده سازی خود را به منظور بازی با فولاد دنبال می کند. مسابقه ای که 12 فروردین در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شود.

مهدی مهدوی کیا بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید را در مصاف دوستانه با نساجی و پرسپولیس که بازی دوم سه شنبه برگزار می شود، ارزیابی خواهد کرد تا اردوهای بعدی تیم امید شکل جدی تری به خود بگیرد و قابل پیش بینی است در اردوی بعدی بازیکنان گزینش شده در اردوی تیم امید حاضر شوند.

بر اساس تصمیم سرمربی تیم امید؛ ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23  سال آسیا با تلفیقی از بازیکنان زیر 21 سال و زیر 23 سال حاضر می شود. ابتدا مهدی مهدوی کیا تصمیم گرفته بود با بازیکنان زیر 21 سال در این بازی ها حاضر شود تا این بازیکنان برای حضور در دوره بعدی مسابقات که ورودی المپیک خواهد بود باتجربه تر شوند اما با توجه به کیفیت بازیکنان حاضر در اردو و به منظور نتیجه گیری چند بازیکن زیر 23 سال هم تیم امید را همراهی خواهند کرد و هم اکنون هم در اردوی تیم امید حضور دارند که یکی از آنها خدابنده لو بازیکن تیم ذوب آهن است.

6641