دستمزد سالیانه 6 میلیون پوندی لیورپول برای مدافع بارسلونا

دستمزد سالیانه 6 میلیون پوندی لیورپول برای مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول برای امضای قرارداد با مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا حاضر به پرداخت سالیانه 6 میلیون پوند می‌باشد.

گزارش فوتبالی و به نقل از ESPN، لیورپول علاقه خود به رونالد آرائوخو، مدافع میانی بارسلونا را افزایش داده است.

پس از ورود به تیم اصلی از بارسلونا بی در سال 2019، آرائوخو همچنان درحال پیشرفت است. با تنها 23 سال سن، علیرغم تاثیرگذاری چشم‌گیر در این فصل تحت هدایت ژاوی هرناندز، این مدافع اروگوئه‌ای هنوز جای پیشرفت‌های بسیاری دارد.

بر اساس این گزارش‌ها، لیورپول مایل است برای انتقال او از نیوکمپ به آنفیلد، سالانه 6 میلیون پوند به این مدافع جوان پیشنهاد دهد. (افزایش دو میلیون پوندی نسبت به دستمزدی که اکنون دارد)

قرارداد او در سال 2023 به پایان می‌رسد و شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه لیورپول ممکن است پیش از پایان قرارداد این مدافع، که برای تمدید با آبی‌اناری‌ها به‌مشکل خورده‌است، برای جذبش اقدام کند.

قرمزها اما تنها تیم انگلیسی علاقه‌مند به آرائوخو نیستند. منچستریونایتد و چلسی نیز نگاهی به او داشته اند، اما آبی‌ها پس از مشکلات ناشی از تحریم‌های اخیر احتمالا شانس کمتری را برای امضای قرارداد با ملی‌پوش اروگوئه‌ای دارند. با توجه به اینکه منچستریونایتد برای راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده با مشکل مواجه شده‌است، لیورپول در این رقابت پیشتاز به‌نظر می‌رسد.

9719