شاگردان کی‌روش نیمی از راه را رفتند؛ غنا و نیجریه به تساوی رسیدند

شاگردان کی‌روش نیمی از راه را رفتند؛ غنا و نیجریه به تساوی رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- بامداد امروز دو دیدار از مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آفریقا برگزار شد که با پیروزی مصر مقابل سنگال و تساوی دو تیم غنا و نیجریه همراه بود.

به گزارش فوتبالی، دو دیدار آخر مرحله رفت پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا بامداد امروز برگزار شد که مصر در خانه با نتیجه 1-0 از سد سنگال گذشت و دیدار غنا و نیجریه نیز بدون گل به‌اتمام رسید.

قهرمان تازه تاج‌گذاری شده قاره آفریقا، بازی رفت را در خانه فراعنه با گل به‌خودی سالیو سیس واگذار کرد. مصر در دقیقه 4 به گل رسید و در ادامه کار برای حفظ نتیجه تلاش کرد.

باوجود تلاش زیاد سنگال برای جبران نتیجه، آن‌ها نتوانستند موقعیت‌های زیادی روی دروازه شاگردان کارلوس کی‌روش ایجاد کنند و نهایتا بازی را واگذار کردند.

این اولین پیروزی محمد صلاح مقابل سادیو مانه بود. همچنین مصری‌ها از سال 2006 موفق به گلزنی مقابل سنگال نشده بودند، که این طلسم 16 ساله شکسته شد.

در دیگر دیدار امشب، تیم غنا میزبان نیجریه بود که این بازی گلی در پی نداشت. این تساوی دور از خانه می‌تواند برای عقاب‌ها مناسبی باشد، زیرا آن‌ها در بازی برگشت فرصت دارند تا با حمایت هواداران خود راه صعود به جام جهانی قطر را هموار کنند.

گفتنی‌است که بازی برگشت هر دو دیدار، روز سه‌شنبه ساعت 21:30 برگزار خواهد شد. بازی برگشت سه‌ دیداری که روز گذشته برگزار شد، برعکس بازی رفت دیرتر و در بامداد چهارشنبه پیگیری می‌شود.

9719