ناکامی تیم ملی ایتالیا این بار برای تیم زیر 21 سال تکرار شد

ناکامی تیم ملی ایتالیا این بار برای تیم زیر 21 سال تکرار شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا مقابل مونته‌نگرو متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا نیز شب گذشته به‌مانند تیم ملی این کشور بازی ناامیدکننده‌ای را پشت‌سر گذاشت و در مقدماتی جام ملت های اروپا زیر 21 سال، با نتیجه 1-1 مقابل مونته‌نگرو به‌تساوی رسید.

آتزورینی در حال حاضر با 14 امتیاز پایین‌تر از سوئد و با یک بازی کمتر در رده دوم گروه F قرار دارد. این دیدار در مرحله مقدماتی یورو زیر 21 سال 2023، در شرایطی برای ایتالیا بیشتر از حالت معمول ناراحت‌کننده بود، که مانند دیدار تیم ملی این کشور مقابل مقدونیه شمالی آن‌ها مالکیت توپ را دراختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت‌های مناسبی را خلق کنند. بامداد جمعه تیم ملی بزرگسالان ایتالیا علیرغم یک نمایش یک‌طرفه، نتیجه را به مقدونیه شمالی واگذار کرده و از مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 حذف شده‌بود.

مارکو راکونیاک در دقیقه 37 اولین گل دیدار را به‌ثمر رساند، اما ایتالیا تنها دو دقیقه بعد توسط ساموئله ریچی گل تساوی را به‌ثمر رساند. باوجود تلاش بسیار آتزورینی‌ها، این دیدار نهایتا با همین نتیجه 1-1 به‌پایان رسید.

ایتالیا 60.8 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت، 75.9 درصد پاس صحیح به‌ثبت رساند و یک موقعیت مسلّم گلزنی خلق کرد. با این حال، آن‌ها در مقابل سه ضربه در چهارچوب مونته‌نگرو، توانستند تنها یک‌ضربه در چهارچوب را ثبت کنند.

9719