اتفاق ویژه‌ای که برای ستاره برزیلی رئال مادرید مقابل شیلی رخ داد

اتفاق ویژه‌ای که برای ستاره برزیلی رئال مادرید مقابل شیلی رخ داد

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه بازی های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه)، برزیل و شیلی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی برزیل با نتیجه 4 بر 0 به سود خود به پایان برد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل دوم برزیل را وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید به ثمر رساند. او این گل را با شوتی پای چپ و زمینی به ثمر رساند که توپ او از بین پاهای دروازه‌بان شیلی عبور کرد و وارد دروازه شد.

این گل اولین گل وینیسیوس جونیور برای تیم ملی برزیل بود و این همان اتفاق ویژه ای است که برای این جوان برزیلی مقابل تیم ملی شیلی رخ داد و باید دید که ادامه روند وینی جونیور در تیم ملی برزیل به چه شکل خواهد بود؛ بازیکنی که نشان داده آینده دار است و می توان روی او حساب باز کرد.

وینیسیوس جونیور پس از 455 دقیقه به میدان رفتن در 12 بازی، بالاخره توانست اولین گل خود را برای تیم ملی برزیل به ثمر برساند. وینی جونیور در این فصل در رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است و مشخص است که زیر نظر آنچلوتی رشد کرده است و باید دید که در جام جهانی پیش رو آیا در ترکیب ثابت برزیل خواهد بود یا خیر.

1470