ماجرای قابل پیش‌بینی بعد از شکست به کره؛ معمای اسکوچیچ!

ماجرای قابل پیش‌بینی بعد از شکست به کره؛ معمای اسکوچیچ!

پایگاه خبری فوتبالی- شکست به کره جنوبی باعث شده تا منتقدان اسکوچیچ دوباره پیدایشان شود و انتقادها از اسکوچیچ دوباره به گوش برسد.

به گزارش فوتبالی، در اینکه نتایج دراگان اسکوچیچ با تیم ملی، فوق‌العاده بوده جای هیچ شکی وجود ندارد اما منتقدان او معتقدند که سرمربی کروات در جدی‌ترین آزمونش که دیدار رفت و برگشت با کره جنوبی بود، نتوانست نتیجه بگیرد و اگر قرار باشد با این مربی به جام جهانی برویم، احتمال زنگ تفریح شدنمان وجود دارد!

از بدشانسی اسکوچیچ، او اولین باختش را مقابل تیمی تجربه کرد که طبق گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها، شیشه عمر مربی کروات در دستان آن تیم قرار داشت. 

کافی است عبارت احتمال برکناری اسکوچیچ در صورت شکست مقابل کره جنوبی را جستجو کنید تا با نتایج نسبتا زیادی در این زمینه مواجه شوید.

در شرایطی که فدراسیون فوتبال با سرپرست اداره می شود، میرشاد ماجدی در تنها اظهارنظرش درباره اسکوچیچ، به دوربین فوتبالی گفته بود آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و نه تنها من بلکه اعضای هیات رئیسه و فدراسیون فوتبال از او حمایت می‌کنند.

در هر حال باید دید در پایان بازی با لبنان و مشخص شدن حریفان تیم ملی در جام جهانی در ۱۲ فروردین امسال، مدیران فدراسیون فوتبال چه تصمیماتی درباره کادرفنی تیم ملی خواهند گرفت.

البته تیم ملی در بازی دیروز چندین و چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشت و باید دید در بازی با لبنان چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد و آیا ایران به عنوان تیم اول صعود می کند یا تیم دوم.

1984