عکسی که استعداد 18 ساله یوونتوس کنار مسی منتشر کرد

عکسی که استعداد 18 ساله یوونتوس کنار مسی منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر اردو های ملی در جریان است و تیم ملی آرژانتین هم قرار است بامداد فردا (شنبه) از ساعت 4 به وقت ایران به مصاف تیم ملی ونزوئلا برود و باید دید که یاران لیونل مسی که صعودشان به جام جهانی قطعی شده است، در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین، اسطوره فوتبال این کشور به حساب می آید و پس از قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا در تابستان گذشته، این نقش اسطوره ای برای لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین پر رنگ تر هم شده است. همواره بازیکنان جوان آرژانتینی که استعداد های نو ظهور این کشور و گاهی اوقات هم استعداد های نو ظهور دنیای فوتبال در سطح بین المللی به حساب می آیند، از لیونل مسی الگو می گیرند و سعی می کنند که مشابه او شوند و به همین دلیل علاقه ویژه ای به او دارند.

ماتیاس سوله، بازیکن 18 ساله یوونتوس که از آکادمی یوونتوس به تازگی به تیم اصلی بیانکونری ها رسیده است و در تیم جوانان بیانکونری ها هم به میدان رفته و چند باری هم برای تیم اصلی یووه بازی کرده است، در اردوی تیم ملی کشورش آرژانتین، تصاویری را کنار لیونل مسی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است تا نشان دهد الگویش لیونل مسی است. این بازیکن توانایی بازی در پست هافبک هجومی و وینگر را دارد.

1470