عکس؛ اشک و ناراحتی شدید هافبک ایتالیایی پی‌اس‌جی پس از شکست تلخ

عکس؛ اشک و ناراحتی شدید هافبک ایتالیایی پی‌اس‌جی پس از شکست تلخ

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا شب گذشته در بازی مقابل مقدونیه یکی از تلخ ترین شکست های خود را تجربه کرد و با نتیجه یک بر صفر مقابل مقدونیه شکست خورد تا بدین ترتیب از صعود به جام جهانی 2022 قطر باز بماند و رویاهای روبرتو مانچینی و شاگردانش بر باد رود.

به گزارش فوتبالی، ایتالیایی ها پس از اینکه از صعود به جام جهانی 2018 روسیه باز ماندند، اکنون نتوانستند به جام جهانی 2022 قطر هم صعود کنند تا بدین ترتیب ناکامی های تیم ملی ایتالیا برای صعود به جام جهانی همچنان ادامه دار باشد.

تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 در تابستان گذشته موفق شد قهرمان شود و جام را بالای سر ببرد اما اکنون مقابل مقدونیه در پلی آف انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا با یک گل شکست خورد تا راهش برای صعود به جام جهانی مسدود شود و اکنون مقدونیه و پرتغال بر سر صعود به جام جهانی می جنگند.

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاریسن ژرمن که شب گذشته به طور ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، پس از شکست تلخ مقابل مقدونیه بسیار ناراحت بود و اشک می ریخت به طوری که دوربین ها تصویر ناراحتی او را شکار کردند.

وراتی روز های بسیار تلخی را از لحاظ حرفه‌ای تجربه می کند چرا که پی اس جی هم در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است.

1470