تحقیر شیلی مقابل برزیل با گلزنی وینیسیوس و نیمار

تحقیر شیلی مقابل برزیل با گلزنی وینیسیوس و نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هفدهم از رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، برزیل و شیلی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی 4 بر 0 برزیل خاتمه یافت و شیلی حرفی برای گفتن در این دیدار نداشت و تحقیر شد.

به گزارش فوتبالی، برزیل که در صدر جدول گروه خود در منطقه آمریکای جنوبی در رقابت های مقدماتی جام جهانی قرار دارد، همچنان یکه تازی می کند و رقبای خود را شکست می دهد. در این بازی وینی جونیور و نیمار جونیور گلزنی کردند. وینیسیوس که در رئال مادرید هم عملکرد خوبی دارد، نشان داده که می تواند در تیم ملی برزیل هم بدرخشد و برزیلی ها برای جام جهانی روی او حساب باز کنند. گل های دیگر برزیل را کوتینیو و ریچارلیسون به ثمر رساندند.

هر چقدر که برزیل خیالش از صعود به جام جهانی راحت است، این اتفاق برای شیلی نیفتاده است و آن ها در حال حاضر در جایگاه هفتم قرار دارند و هنوز برای صعود به جام جهانی و یا صعود به پلی آف تلاش می کنند.

کلمبیا و پرو دو رقیب شیلی هستند که بالاتر از این تیم قرار دارند. کلمبیا دیدار خود را با نتیجه 3 بر صفر مقابل بولیوی برد اما پرو با یک گل مقابل اروگوئه شکست خورد.

1470