بایرن‌مونیخ در فکر جذب استعداد دیگری از پاریسن‌ژرمن فرانسه

بایرن‌مونیخ در فکر جذب استعداد دیگری از پاریسن‌ژرمن فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ قصد دارد یک بازیکن دیگر از آکادمی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه جذب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، باواریایی ها به ال شادای بیتشیابو، مدافع میانی تیم جوانان پاری‌سن‌ژرمن علاقمند هستند. بیتشیابو شانزده ساله قابلیت بازی در پست دفاع میانی و هافبک دفاعی را دارد که باواریایی ها او را به عنوان گزینه‌ای آینده‌دار می‌بینند.

بیتشیابو از والدینی کنگویی در فرانسه متولد شده و در سال 2017 به آکادمی پی‌اس‌جی پیوست. او در تابستان اولین قرارداد حرفه ای خود را امضاء کرد (تا سال 2024) و اولین بازی خود را در دسامبر 2021 در جام حذفی انجام داد و با شانزده سال و دویست و سیزده روز به جوان‌ترین بازیکن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن فرانسه تبدیل شد.

بایرن مونیخ در حالی به دنبال جذب بیتشیابو است که در فصل گذشته تانگای نیانزو، دیگر پدیده جوان پی اس جی را در انتقالی پر سر و صدا که با انتقاد سران تیم فرانسوی همراه شد، به خدمت گرفتند.

بیتشیابو در حال حاضر تا سال 2024 با پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرارداد دارد و مشخص نیست فرایند جذب او در چه زمانی یا با چه هزینه ای انجام شود.

با این حال طبق گزارشات بایرن مونیخ حتی تماس هایی را در این زمینه با ایجنت های این بازیکن شانزده ساله که ارزشی یک میلیونی در ترانسفر مارکت دارد، برقرار کرده است.

گفتنی است که بیتشیابو ضمن انجام دو بازی برای پی اس جی، پنج بازی نیز برای تیم جوانان این باشگاه انجام داده و موفق به زدن یک گل شده است.

9404