موریاسو: مبارزه سختی بود/ می خواهم این شادی را با همه تقسیم کنم

موریاسو:  مبارزه سختی بود/ می خواهم این شادی را با همه تقسیم کنم

پایگاه خبری فوتبالی- هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، از همه کسانی که این تیم را در راه رسیدن به جام جهانی همراهی کردند تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ژاپن که شروع خوبی را در رقابت‌های نهایی مقدماتی جام جهانی قطر تجربه نکرده بود، رفته رفته توانست خود را جمع و جور کند و با نهایتاً با پیروزی امروز آنها برابر استرالیا بلیت حضور در قطر برای سامورایی ها رزرو شد. حالا ژاپن قرار است برای هفتمین بار متوالی در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کند.

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، بعد از پیروزی برابر استرالیا از صعود این تیم به جام جهانی گفت: "این یک مبارزه واقعاً سخت بود اما حمایت دولت و ایجاد فضایی که بتوانیم بسیار راحت فوتبال بازی کنیم بسیار کلیدی بود. مخصوصاً در این دوران کرونا. اول از همه از تمام حمایت های شما تشکر می کنم."

موریاسو در ادامه باز هم از هواداران تیم ملی ژاپن تشکر و ابراز امیدواری کرد که آنها در جام جهانی موفق شوند. او گفت: "ما در کنار مردم و هواداران به عنوان یک تیم جنگیدیم. با این حال افراد زیاد دیگری نیز وجود داشتند که باعث ایجاد اتحاد در بین ما شدند. من می خواهم این شادی را با همه تقسیم کنم و باز هم از تمام حمایت هایی که انجام دادید تشکر کنم."

۴۱۵۴