مقدماتی جام جهانی قطر| اولین برد سوریه برابر لبنان رقم خورد

مقدماتی جام جهانی قطر| اولین برد سوریه برابر لبنان رقم خورد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال لبنان در دیدار خانگی مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ متحمل شکست سنگین سه بر صفر شد.

به گزارش فوتبالی، امروز پنجشنبه در هفته نهم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی و در گروه نخست آسیا، لبنان که برای حضور در پلی‌آف تلاش می‌کند به مصاف سوریه‌ای که رفت که هیچ امیدی برای رسیدن به پلی‌آف نداشت. این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر میهمان همراه شد.

در اواخر نیمه نخست هواداران لبنان که از شکست سنگین تیمشان عصبانی بودند شعارهایی سر دادند که همین امر موجب شد تا نیمه دوم با تاخیر آغاز شود.

در نیمه دوم هم شعارهای هواداران میزبان ادامه یافت و داور قطری در دقیقه ۷۰، بازی را متوقف کرد. پس از حدود ۳۰ دقیقه و با تلاش مسوولان برگزاری، تماشاگران به بیرون ورزشگاه هدایت شدند تا بازی از سر گرفته شود.

در نهایت سوریه موفق شد نخستین بُرد خود در این مسابقات را کسب کرده و پنج امتیازی شود و لبنان هم در امتیاز ۶ باقی ماند. با این نتیجه لبنان دیگر شانس چندانی برای رسیدن به پلی‌آف ندارد.

در دیگر دیدار این گروه، ایران در ورزشگاه جام‌جهانی سئول با دو گل مغلوب کره‌جنوبی شد.

از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه و در آخرین دیدار امروز گروه نخست آسیا، عراق و امارات به مصاف هم می‌روند و در صورت بُرد یا حتی تساوی امارات، این تیم جواز حضور در پلی‌آف را کسب می‌کند و حریف استرالیا خواهد شد.

۴۱۵۴