بازگشت منچستریونایتد و اینتر به پروژه جذب مدافع صربستانی فیورنتینا

بازگشت منچستریونایتد و اینتر به پروژه جذب مدافع صربستانی فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی - شیاطین سرخ از زمان حضور خوزه مورینیو علاقه‌مند به جذب مدافع فیورنتینا بوده‌اند و به نظر می‌رسد این علاقه هرگز از بین نرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، اینترمیلان خواهان جذب نیکولا میلنکوویچ است و قرارداد این بازیکن با فیورنتینا در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. انتقال مدافع بیست و چهار ساله به وستهام یونایتد در فصل تابستان گذشته در ثانیه‌های پایانی شکست خورد و به او این اجازه را داد تا یک سال دیگر با تیم ایتالیایی تمدید کند.

این بازیکن اکنون می‌تواند به دنبال انتقال‌های بزرگ‌تری در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو باشد؛ زیرا اینتر و منچستر یونایتد هر دو بازیکن صرب را تحت نظر دارند. طبق گزارشات، فیورنتینا به سختی می‌تواند میلنکوویچ را راضی به تمدید قرارداد دیگری کند و مشتریان انگلیسی وی نیز استعدادیابانی را برای تماشای وی و سایر بازیکنان بزرگ ایتالیایی روانه این کشور کرده‌اند.

اینتر به طور واضحی در جریان این انتقال حضور دارد و آن‌ها معتقدند پانزده میلیون یورو مبلغی کافی برای این بازیکن می‌باشد و اگر آن‌ها چنین فکری دارند، پس تیم اولدترافوردی هم قطعا چنین تصوری دارد.

هری مگوایر با قدرت به مشکلات خود در قلب خط دفاعی منچستر یونایتد ادامه می‌دهد و بهتر است تا وقتی که دیر نشده، بازیکنان جدیدی در خط دفاعی وارد این باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر شوند.

9404