گلیزرها علاقه‌مند به کریکت و راه‌اندازی یک تیم کریکت با نام منچستر در امارات!

گلیزرها علاقه‌مند به کریکت و راه‌اندازی یک تیم کریکت با نام منچستر در امارات!

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات انگلیسی، به نظر می‌رسد که علاقه مالکان باشگاه منچستر یونایتد انگلیس که از تاجران ثروتمند آمریکایی هستند به ورزش کریکت، آن‌ها را بر آن داشته تا به فکر راه‌اندازی یک تیم کریکت در شهر دوبی بیفتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، آورام گلیزر، رئیس مشترک هیأت مدیره منچستر یونایتد در حال بررسی شرایط راه‌اندازی یک تیم کریکت در دوبی امارات است. مالک باشگاه قرار است یک تیم کریکت تحت نام تیم منچستر یونایتد ایجاد کند که در کشور امارات متحده عربی برقرار باشد و آن‌جا بازی می کند. طبق این گزارش، این ادعا بر اساس توییت شیخ منصور بن محمد بن راشد آل مکتوم، رئیس شورای ورزش شهر دوبی است که در شبکه‌های اجتماعی از جمله در توئیتر چنین نوشته است:

"در روزهای اخیر با آورام گلیزر، رئیس مشترک باشگاه منچستر یونایتد ملاقات کردم و درباره راه‌های ارتقای همکاری برای پیشرفت بیشتر شهرت شهر دوبی به‌ عنوان یک مرکز ورزشی جهانی بحث کردیم."

قبلاً نیز فاش شده بود که گلیزرها بعد از شکست در خرید تیمی در لیگ برتر کریکت کشور هندوستان، یک تیم کریکت در کشور امارات متحده عربی خریداری کرده‌اند.

همه این ماجراها و اتفاقات در شرايطی رخ می‌دهد که تیم منچستر یونایتد به شدت درگیر موضوع پیدا کردن و انتخاب و معرفی سرمربی دائمی جدید برای رقابت‌های فصل آینده است و مسائل و مشکلات دیگری نیز به طور روزمره در این باشگاه پر طرفدار انگلیسی وجود دارند.

9404