علاقه چند تیم مطرح انگلیسی از جمله منچستر به جذب هم‌تیمی آزمون در لورکوزن

علاقه چند تیم مطرح انگلیسی از جمله منچستر به جذب هم‌تیمی آزمون در لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - موسی دیابی، وینگر فرانسوی باشگاه بایرلورکوزن آلمان هدف اصلی چندین باشگاه لیگ برتر فوتبال انگلستان برای خریدن و به خدمت گرفتن در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه SPORT1، باشگاه‌های بزرگ و سرشناسی که در لیگ برتر فوتبال انگلستان فعالیت می‌کنند از قبیل منچستر یونایتد، آرسنال و نیوکاسل یونایتد عملکرد و پیشرفت موسی دیابی، وینگر فرانسوی شاغل در باشگاه آلمانی بایر لورکوزن را در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگای یک آلمان زیر نظر قرار داده‌اند. این بازیکن فرانسوی که عمدتاً در جناح چپ زمین مسابقه و تیم خود بازی می کند، قیمتی به مبلغ معادل با رقم شصت میلیون یورو دارد.

پاتریک برگر، خبرنگار و کارشناس SPORT1 در گزارش اخیر خود چنین بیان می‌کند که عملکرد موسی دیابی در ادامه رقابت‌های فصل جاری احتمالاً بر جایی که این بازیکن فرانسوی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو به آن‌جا منتقل می‌شود، تأثیر زیادی خواهد گذاشت. باشگاه بایر لورکوزن آلمان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل توجهی که در زمان پیوستن کای هاورتز به باشگاه چلسی انگلستان نیز وجود داشت، مانعی بر سر راه خروج و انتقال این وینگر فرانسوی نخواهد گذاشت.

9404