میلان پیگیر وضعیت انتقال جسی لینگارد/ عکس با زلاتان شایعه را داغ کرد!

میلان پیگیر وضعیت انتقال جسی لینگارد/ عکس با زلاتان شایعه را داغ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات و عملکرد نه چندان مناسب براهیم دیاز در فصل جاری و همچنین این واقعیت که یاسین عدلی می تواند در پست های مختلفی به کار گرفته شود، میلان را مجبور خواهد کرد تا به دنبال یک بازیکن جدید در بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد که بتواند دقیقاً در پشت سر مهاجم نوک مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منبع پیانتا میلان که یک منبع کاملاً معتبر میلانی محسوب می شود، در تازه‌ترین گزارش خود چنین عنوان می کند که یکی از جذاب‌ترین اسامی از دیدگاه مدیریت روسونری، قطعاً جسی لینگارد از منچستر یونایتد می‌باشد.

این مهاجم بیست و نُه ساله منچستر یونایتد که تجربه فراوانی دارد، در پایان فصل جاری قرمزهای اولدترافورد را ترک خواهد کرد؛ یعنی زمانی که قراردادش با این باشگاه انگلیسی به پایان می رسد و تا این لحظه این بازیکن هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای تمدید قراردادش دریافت نکرده است.

مدیریت روسونری به دقت وضعیت لینگارد را زیر نظر گرفته و آن ها این ملی‌پوش انگلیسی را پتانسیل ارزشمندی برای ترکیب فعلی میلان می دانند و هیچ شکی در رابطه با کیفیت های این بازیکن وجود ندارد؛ بازیکنی که فصل گذشته به صورت قرضی در وستهام یونایتد بسیار خوش درخشید.

جسی لینگارد در عین حال دستمزدی نسبتا مناسب برای روسونری یعنی مبلغی در حدود چهار میلیون یورو در سال درخواست کرده است که می تواند به سادگی باعث پیشرفت این معامله شود.

جسی لینگارد همچنین اخیرا تصویری از خود در کنار زلاتان ابراهیموویچ در شهر میلان منتشر کرد که شایعات حاکی از آن بودند که این بازیکن به باشگاه میلان ایتالیا پیشنهاد شده است.

9404