علاقه و رقابت سه تیم مطرح انگلیسی برای جذب ستاره سوئدی سوسیداد

علاقه و رقابت سه تیم مطرح انگلیسی برای جذب ستاره سوئدی سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین و جدیدترین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف انگلیسی باشگاه‌های آرسنال، منچستر یونایتد و لیورپول هر سه در حال بررسی امکان خرید مهاجم ملی‌پوش سوئدی باشگاه اسپانیایی رئال سوسیداد در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و نشریه آ اس اسپانیا، الکساندر ایساک، بازیکن بیست و دو ساله تیم ملی فوتبال سوئد و باشگاه رئال سوسیداد در رقابت‌های فصل جاری در سی و دو مسابقه هشت گل و سه پاس گل برای باشگاه خود به ثبت رسانده است و از زمان ورودش از بروسیا دورتموند به لالیگا در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز تاکنون آمار چهل و یک گل و هشت پاس گل در یکصد و بیست و یک بازی را به ثبت رسانده است.

الکساندر ایساک در جولای گذشته قرارداد جدیدی با باشگاه اسپانیایی رئال سوسیداد به امضاء رساند، اما اکنون گمانه‌زنی‌هایی پیرامون آینده‌ این بازیکن ملی‌پوش وجود دارد. طبق گزارش خبرنگار نشریه آ اس چاپ مادرید اسپانیا، تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان علاقه‌مند به این مهاجم ملی‌پوش سوئدی هستند و در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو برای جذب این ستاره گلزن سوئدی اقدام خواهند نمود.

طبق این گزارش، الکساندر ایساک گزینه بند آزادسازی به مبلغ معادل با رقم نود میلیون یورو در قرارداد خود با تیم رئال سوسیداد دارد و باشگاه اسپانیایی انتظار دارد تا پیشنهادات بسیار بالایی برای این ستاره گلزن و ملی‌پوش سوئدی ارائه شوند.

انتظار می‌رود که باشگاه آرسنال انگلیس در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال یک مهاجم جذب کند؛ حتی اگر قرارداد الکساندر لاکازت فرانسوی نیز تمدید شود. در حالی که گفته می‌شود باشگاه منچستر یونایتد نیز مصمم است تا قوای هجومی خود را تقویت کند.

در صورتی که محمد صلاح، ستاره گلزن و ملی‌پوش مصری آنفیلد را ترک کند، لیورپول نیز به دنبال جذب یک مهاجم جدید خواهد بود. گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و بارسلونای اسپانیا نیم نگاهی به ملی‌پوش مصری فعلی ليورپول دارند.

9404