تمجید اغراق‌آمیز ایجنت هرناندز از موکلش در پاسخ به انتقادات ماتئوس

تمجید اغراق‌آمیز ایجنت هرناندز از موکلش در پاسخ به انتقادات ماتئوس

پایگاه خبری فوتبالی - ایجنت و مدیر برنامه‌های مدافع ملی‌پوش و فرانسوی باواریایی‌ها به انتقادات اسطوره فوتبال ژرمن‌ها و مونیخی‌ها از موکلش واکنش نشان و پاسخ داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، پس از نمایش‌های دفاعی ضعیف بایرن مونیخ در طول هفته‌های گذشته، لوتار ماتئوس، اسطوره مانشافت و باواریایی‌ها با انتقاد از عملکرد لوکاس هرناندز، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه در باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد که او با توجه به مبلغی که برای جذبش هزینه شده، عملکرد مناسبی نداشته است.

در همین راستا، مانوئل گارسیا کویلون، ایجنت لوکاس هرناندز در مصاحبه‌ای در پاسخ به انتقادات ماتئوس گفت: "ماتئوس بازیکن بزرگی بود. من به نظر او در مورد لوکاس احترام می‌گذارم اما آن را نمی‌پذیرم. لوکاس بدون شک یکی از بهترین بازیکنان پست خود است؛ از دید من او یکی از دو یا سه مدافع میانی برتر جهان است. عملکرد او عالی است و در بایرن مونیخ از داشتن او بسیار خوشحال هستند. لوکاس در مونیخ خیلی خوب کار می‌کند، او خوشحال است و با همگی از مربی گرفته تا هم‌تیمی هایش و همچنین مسئولان ارتباط خوبی دارد."

کیلون در پایان صحبت‌های خود در مورد احتمال تمدید قرارداد موکلش در مونیخ نیز گفت: "بایرن یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است!"

9404