واکنش کلوپ به اثرگذاری سریع و دور از انتظار دیاز در ترکیب ليورپول

واکنش کلوپ به اثرگذاری سریع و دور از انتظار دیاز در ترکیب ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها داشت، در خصوص تأثیر سریع و دور از انتظار خرید جدید کلمبیایی تیمش توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی ليورپول در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانویه اخیر لوئیس دیاز، ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا و باشگاه پورتو پرتغال را به خدمت گرفت و حالا همه از تأثیرات سریع و دور از انتظار این بازیکن ملی‌پوش در تیم کلوپ تعجب کرده‌اند.

سرمربی آلمانی سابق بروسیا دورتموند در این رابطه چنین می‌گوید: "از چنین بازیکنانی انتظار ندارید که بلافاصله معجزه کنند اما لوئیس چندان هم از انجام معجزه به معنای واقعی کلمه دور نیست و امیدوارم این شرایط برای مدت زمانی طولانی ادامه داشته باشد. از هر مربی‌ای بپرسید، در مورد خریدهای ژانویه همین را می گوید. در زمستان خرید می کنید اما اگر امکانش وجود داشته باشد، ترجیح می دهید این کار را در تابستان انجام دهید."

یورگن کلوپ در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با درخشش بلافاصله و سریع لوئیس دیاز کلمبیایی در ترکیب ليورپولی‌ها می‌گوید: "خرید بازیکن دلیل دارد. دلیلش کیفیت آن بازیکن است. دلیلش نحوه بازی کردن او است. در مورد لوئیس، نکته ویژه این است که وقتی او را دیدیم، می دانستیم بلافاصله در تیم جا می افتد. این موضوع واقعاً سخت است اما چون او قرار نبود تغییر کند، به او اعتماد زیادی داشتیم. او در پورتو در شرایط بسیار خوبی بود و برای کلمبیا هم بازی های خوبی انجام داده بود و با اعتماد به نفس بالا به لیورپول آمد اما کاری که ما کردیم، این بود که اطمینان حاصل کنیم که وقتی به او می گوییم این کار را بکن یا آن کار را بکن، این اعتماد به نفس را از دست نمی دهد. ما دوست داریم که او خودش باشد."

9404