آلیسون بکر در توصیف رفتار خاص کلوپ با بازیکنانش: برای من مثل یک پدر است

آلیسون بکر در توصیف رفتار خاص کلوپ با بازیکنانش: برای من مثل یک پدر است

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان ملی‌پوش برزیلی قرمزهای آنفیلد در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران رسانه‌ها در خصوص رابطه‌اش با سرمربی آلمانی تيمش صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، آلیسون بکر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال برزیل و سنگربان قابل اطمینان باشگاه ليورپول انگلستان در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها داشته است، در خصوص یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لک‌لک‌های آنفیلد صحبت‌هایی را مطرح کرده است. آلیسون بکر در مورد رابطه خودش با یورگن کلوپ در تیم ليورپول چنین توضیح می‌دهد: "رابطه خوبی بین من و یورگن کلوپ وجود دارد. او برای من مانند یک پدر است. وقتی برای اولین بار قبل از پیوستن به لیورپول تماس تصویری داشتیم، بعد از برقراری تماس یورگن کلوپ شروع به لبخند زدن کرد و با دیدن چهره خندان او، من هم لبخند زدم و می‌شد حدس زد که می‌توانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. فکر می‌کنم که مثل کلوپ، احساسات مشابهی نسبت به زندگی و کارکردش دارم."

سنگربان ملی‌پوش و ستاره برزیلی خط دروازه ليورپولی‌ها در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با سرمربی آلمانی تيمش نیز چنین می‌گوید: "من واقعاً از روشی که یورگن کلوپ با آن کار می‌ کند و به تیم احساس راحتی می‌ دهد و در عین حال، فشار هم می آورد، خوشم می آید. کلوپ نمونه یک انسان همیشه شاد است اما وقتی وارد زمین می شوید، کار سخت و جدی می شود. او یک سرمربی عالی است و همه این رفتارهایش به داشتن یک رابطه خوب با بازیکنانش کمک می کند. من واقعاً دوست دارم این جا باشم و با این سرمربی کار کنم و عاشق زندگی‌ام در لیورپول هستم."

9404