انتقاد تند گوتی از ستارگان بی‌فروغ رئال‌مادرید: اجباری به ماندن‌تان نیست!

انتقاد تند گوتی از ستارگان بی‌فروغ رئال‌مادرید: اجباری به ماندن‌تان نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک سابق و اسطوره و پیشکسوت کنونی کهکشانی‌های مادریدی در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها در ارتباط با موضوع ستارگان ناکارآمد این باشگاه اسپانیایی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، خوزه ماریا گوتیرز ملقب به گوتی، هافبک سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره پیشین خط میانی باشگاه رئال مادرید ضمن انتقاد از بازیکنان مازاد تیم و ستارگانی که در این تیم کارآیی لازم را نداشته و ندارند، در مورد این معضل کهکشانی‌ها با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. مهم‌ترین قسمت‌های صحبت‌های گوتی در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

"رئال نمی تواند تنها با دوازده یا سیزده بازیکن بازی کند. تیمی که می خواهد برای لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا دل ری بجنگد، نمی تواند فقط از چهارده بازیکن استفاده کند. نمی دانم این جا چه خبر است؛ هر کسی که نمی خواهد بازی کند، مجبور نیست در رئال مادرید باشد. هازارد، یوویچ، ایسکو و هر کس دیگری که نمی خواهد بازی کند، باید رئال مادرید را ترک کند."

"باشگاه یا کارلتو باید به بازیکنان بگویند که در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شوند و بگویند که من نمی خواهم برای رئال مادرید بازی کنم. رئال مادرید به شما پول می دهد، چگونه می شود که بازیکن نخواهد بازی کند؟ اگر از شما خواسته شود که حتی فقط یک بار در سال بازی کنید، باید در صورت درخواست بازی کنید و تمام تلاش خود را انجام دهید."

"ناراحت کننده‌ است که ادن هازارد دو سال پیش به عنوان یک ستاره به تیم آمد و حالا اگر مربی حتی او را بازی ندهد، هیچ نقشی در تیم ندارد."

"درباره خرید هالند، باید بگویم که رئال مادريد می بایست او، امباپه و چهار یا پنج بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد."

"خودم را جای آنچلوتی می گذارم؛ به نیمکت نگاه می کنم و هازارد، بیل، ایسکو و یوویچ را می بینم و شما به من می گویید که از هیچ کدام از آن ها نمی توانم نتیجه ای بگیرم؟! چه خبر است؟!"

9404